2014. február 12., szerda

46. Kritika: Royals

A blog megtekintéséért katt!

Kinézet: Emlékszem, hogy az a kinézet, amikor még a kritikát kérted jobban tetszett a mostaninál. A fejléc az nagyon szép, a modulok, az elrendezés és úgy minden tetszik, csak valahogy ez a szürke háttér nem jön be. A lábléc csak akkor látszik ha kijelölöm, ahogy a chatnél is a zöld alig látható, ezt szerintem változtasd meg, amúgy az összhatás jó. Amit még észrevettem, hogy a szereplők oldalnál a képek nem láthatóak

10/8.5

Helyesírás: Vesszőhibát és elírást találtam csak, ezeket leszámítva helyesen írsz. Ha átolvasod a részeket, szerintem te is észreveszed őket. Illetve még azt megjegyezném, hogy a pontosvessző szerintem felesleges, vagy kettőspontot vagy csak vesszőt használj azokon a helyeken.

10/9

Történet: Nagyon szívesen olvastam volna még tovább, mert nagyon tetszik. Fel is iratkoztam a blogodra. Igaz még az elején jársz, de nagyon egyedinek tűnik a történeted.Sokkal többet nem tudnék hozzáfűzni, mert hibákat nem találtam, amiket kiírhattam volna.

10/10

Összesen: 30/27.5

További sok sikert a blogoláshoz.

xoxo,
 Hallie Sanford

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése